NOS AMIS LES CHATS
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

NOS AMIS LES CHATS


 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

 

 Histoire ch'ti !!!

Aller en bas 
AuteurMessage
maedine
Administrateur
Administrateur
maedine


Nombre de messages : 4252
Date d'inscription : 06/05/2005

Histoire ch'ti !!! Empty
MessageSujet: Histoire ch'ti !!!   Histoire ch'ti !!! EmptyDim 7 Juin - 14:33



Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' pas l'air contin l'Zeph ! ! !

- Ouais p'pa ! ! !

- Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui s'passe ?

- Mais pap..

- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch

- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe ? Té fais eune collection d'zéros ? ?

- Pap..

- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier ! ! Bravo !

- Papa ch'est..

- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli ! ! J'continue ! !
J'lis : N'apprends pas ses leçons !
Fait l'imbécile en classe ! ! !
Se prend pour la malice incarnée.
Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !!!
Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir et'mère ? ? Ou quoi ? ?
Et la ? et la ? alors ? la ? ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle ! !

Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ? ? ? ? Té peux m'espliquer ? ? ?

Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourireut' paufe mèr' ? ? ?

- Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'l'artrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman
Revenir en haut Aller en bas
 
Histoire ch'ti !!!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Histoire de fous !!!
» Histoire corse
» tite histoire d'âne...
» histoire de pêche
» histoire de cheval!!!!

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
NOS AMIS LES CHATS :: Forum Air du Temps :: Histoires drôles ?-
Sauter vers: